wtorek, 7 lutego 2017

Odnawiamy stare pudełko

Czy zdarza Wam się trzymać w domu coś sentymentalnie, coś z zamysłem " kiedyś to naprawię" ?
Bo mi często. 
Dzisiaj pokażę Wam jak w łatwy i tani sposób odnowić pudełko serce. 






Potrzebujemy : 
- stare pudełko 
- klej na goraco
- brystol w dowolnym kolorze
- ołówek, linijkę, wikol
- brokat, wstążki 

Robimy: 

Najpierw sklejamy wszelkie popękania i łatamy ewentualne ubytki



Na brystolu odrysowujemy wszelkie wymiary spód, boki, środek. 



Oklejamy wikolem stare pudełko



Ja szparki uzupełniłam brokatem. 




Teraz możemy przechowywać swoje skarby. 



3 komentarze:

  1. pudełeczko urocze ,a jak tam wizyta w Gnieźnie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gniezno - heh, mieszkam kilkanaście km od tej miejscowości. Piękne miasto jak wykonane przez ciebie pudełko. :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)