piątek, 1 grudnia 2017

Robimy kalendarz adwentowy z czterolatkiem :)


Witajcie, co roku kalendarz był kupowany lub robiony po czasie, tym razem udało nam się go zrobić wczoraj, co najważniejsze zachęcić do prac plastycznych czterolatka. 




Potrzebujemy:

24 sztuki prezencików - zabawka, słodycz, jakiś drobiazg.
Ja użyłam książeczek, kredek, baniek mydlanych, naklejek, słodyczy oraz pisaków do pierniczków. 


materiały potrzebne do wykonania to:

nożyczki
klej 
taśma
papier do pakowania
puste pudełeczka na drobiazgi 
mazaki 
nalepki na numerki 


Powinniśmy zacząć od wytłumaczenia dziecku co to jest kalendarz adwentowy, w jakim celu go robimy i po co są te wszystkie numerki.

Myślę, że każdy maluch lubi niespodzianki i nie będzie mógł doczekać się odpakowywania prezentów. 
Ja zaplanowałam ten czas na popołudnie po przedszkolu, aby wylosowany słodycz zjadł po obiedzie a zabawką zajął się w domku. 


Elementy naszego kalendarza możemy powiesić na wstążkach np. na karniszu. 
Ja Nasze położyłam na parapecie. 





Opowiecie mi o swoich kalendarzach  ? 







1 komentarz:

Dziękuję za miłe słowo, zostawiłeś tu swój ślad to napewno Cię odwiedzę.
Zapraszam do grona obserwatorów bloga :) :*
Zapraszam na mój fanpage na facebooku :)